[Biblioteka czasopism i ksi膮偶ek], [Rozw贸j osobisty]

呕ycie symbolami pisane

呕ycie symbolami pisane
呕ycie symbolami pisane

呕ycie symbolami pisane

Roman Then

Cel jaki przy艣wieca艂 autorowi podczas pisania tej ksi膮偶ki to nauczy膰 konsumenta zdobywania informacji o ludziach, firmach, instytucjach na podstawie r贸偶nego rodzaju grafiki u偶ytkowej, jak: wizyt贸wki, znaki firmowe, ulotki, szyldy, kalendarze 艣cienne, zdj臋cia. R贸wnie偶 reklama filmowa dostarcza informacji na temat reklamuj膮cej si臋 firmy.Klucz do informacji oparty jest na elementach psychologii (NLP) oraz symbolice znak贸w, kolor贸w, uk艂ad贸w, liter a przypadku reklamy filmowej s艂owa gesty i sytuacje, muzyka i przeramowania. Ksi膮偶ka powsta艂a na podstawie rozkodowania setek znak贸w firmowych i wizyt贸wek, ulotek rozdawanych na targach, znak贸w promocyjnych, kalendarzy 艣ciennych, flag pa艅stwowych, reklam filmowych oraz grobowca. Wszystkie uzyskane informacje by艂y konfrontowane z rzeczywisto艣ci膮. Cz臋sto zdarza si臋, 偶e wizyt贸wka czy ulotka a czasami r贸wnie偶 szyld ostrzega przed nieuczciwo艣ci膮 danego cz艂owieka lub firmy a czasem informuje i ostrzega przed upadkiem firmy. W ksi膮偶ce przedstawi艂em wizyt贸wki zar贸wno os贸b prywatnych jak i przedsi臋biorstw.

(鈥)

Wi臋cej 鈥

SYSINFO-Facebook

SYSTEMY INFORMATYCZNE DARIUSZ SIUTA